Translate

vrijdag 29 mei 2015

De éénvoud

De ëënvoud noem ik deze tas, omdat deze tas erg simpel is te maken.

Ook heb ik hier recycle materiaal voor gebruikt.
Het is namelijk een poetslap waar ik gewoon banen van heb geknipt.
De banen net niet tot het eind geknipt, keer de lap en knip weer terug.
Zo krijg je hele lange banen en met haakpen 12 heb ik een aantal steken opgezet .
En die in het rond gehaakt tot de gewenste hoogte.
Ik had nog een heel smal sjaaltje liggen en die aan de boven kant er door heen gehaald.


De sjaal was lang genoeg heb hier dus een deel van voor de hengsels gebruikt.
Een klein deel als een sluiting.En had nog een super grote knoop liggen. Dit maakt de tas tot een mooi  eindresultaat 





De ëënvoud streelt de schoonheid hier bij deze tas.






 Hier aan de linker en rechter zijde zie je de poetslappen die ik er voor heb gebruikt.








Deze tas is gebreid op pen 12 .

De ringen die je hier ziet zijn afkomstig van een limonade fles en heb er omheen gehaakt en als versiering voor deze tas gebruikt





Geen opmerkingen: