Translate

zaterdag 3 oktober 2015

Omslagdoek



Deze omslagdoek was zo leuk om te maken het patroon heb ik van .....

Koffie en wol










                                                                     


Hebben jullie dat ook als je met iets bezig bent  je in een soort van meditatie terecht komt en dan even nergens meer aan denkt .                                                                            

Ik  heb altijd de behoefte om met iets bezig te zijn en daarbij even alle gedachten stil te leggen .                                                                                        
Deze sluiting heb ik gemaakt van een ring en die om gehaakt
Het takje gebruik ik om het vast te zetten

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Origineel, die sluiting!
En ik hou wel van dat roze kleurtje :-)

creatievepassie zei

Dank je Sigrid.....