Translate

zaterdag 21 mei 2016

Bloemen in alle soorten

Al een tijdje druk in mijn tuin bezig geweest.....het lijkt soms of het onkruid sneller groei dan de planten........

Mijn eerste bloem op de foto is een Akebia een prachtige klimplant die twee soorten bloemen geeft aan zijn takken en zich overal aan vast hecht.....Sommige geven schijnkomkommertjes ..















Hier een bloem van een wilde wortel die ik tijdens een wandeling tegen kwam....






De Rebecca die wel twee meter hoog wordt en heel veel bloemen geeft je heb ze in verschillende soorten...







De plhomes die prachtige stapelbloemen geeft ....ik heb ze in veelvoud in de tuin staan in geel en rosse.......


































Een vlinder op mijn hulst .....




Een insect op het zeeuwsknoopje......

Geen opmerkingen: