Translate

zaterdag 21 mei 2016

Kleine dingetjes....

Even iets kleins gemaakt omdat ik de laatste tijd veel in mij  tuin aan het werk ben ....maar het niet kon laten om even iets tussen door te doen ...

Hier een haarband...







En mouwtjes voorbij een jurk die eigenlijk nog moet maken ....maar had het in mijn hoofd en het moest eruit ...Tja de verslaving slaat weer toe eenmaal een haaknaald in mijn handen dan vergeet ik dus alles om me heen. ...






Het is echt heel mooi gelukt....







Hier wat grappige vogelhuisje die nog niet echt helemaal af zijn...







Een recycle pot die ik gebruikt heb om mijn rietjes in te doen en daarom heen een hoesje van vaste die ik in spiraal heb gehaakt en in de achterste lus heb ingestoken ....zodat het er mooi boven op komt te liggen....De kleur van het garen combineert en prachtig bij...





Een fles die ik heb beplakt met stickers en een ander potje met hoes en daarin vanuit de tuin mijn klaproosjes ....de kleur van de bloem past er zo mooi bij..








Mijn kant heb ik om klosje gewikkeld zo dat alles een beetje geordend  is ...... de klosje kandere je overal kopen....






Mijn gele roos die ook in de tuin nu volop bloeide. ...zit in een potje met een hoesje van koningsblauw.










En niet te vergeten het .........ver geet mij nietje ....die zich elk jaar ontzettend  uitzaaid en zo fleurig staat....







En hier dan die prachtig klaproos de kleurtjes komen zo mooi te samen

Geen opmerkingen: