Translate

zondag 29 mei 2016

Kussen bekleed

Van een goede vriend grote lappen stofje kregen. .....nu heb ik voor het buiten bankje wat weer een nieuw kussen nodig had... een hoes gemaakt..
Het leuke ervan dat alles recycle is  dus ook het schuim wat ik van een oud bed heb.....
En dat op maat gemaakt met het elektrische broodmes.....
De rand die ik er met de hand op heb  gedaan is een stuk kant die ik van een oud gordijn heb.....

Op de achtergrond zie je een stuk betongaas wat ze wilde weggooien ......
Die heb ik nu tussen mijn bankje in gehangen  en wat het leuke er van is dat ik mijn creatieveteit er op los kan laten gaan .....
Heb er gehaakte blokjes tussen gespannen ...
Schelpen en vogelhokjes ..

Hier word ik toch zo blij van....

1 opmerking:

Anoniem zei

Supertof! Vooral het tuinkussen vind ik leuk gemaakt!
PS: Ik weet niet hoe het komt, maar ik was jouw blog helemaal uit het oog verloren...
Heb een heleboel in te halen, zo te zien!
Groetjes, Sigrid