Translate

woensdag 24 augustus 2016

Sok,sok en nog een sok,


 Allerlei sokken met streeppatroon een beetje van dit een beetje van dat

Kleuren mengen omdat de draad te dun was en zo ben ik steeds bezig.

Ook met een kruissteek hier en daar.


En begin er een beetje aardigheid aan te krijgen  en zolang ik dat heb ga ik even door ..


Want ik kan helaas nooit lang met iets bezig zijn .

Elke keer trekt weer iets anders mijn aandacht  en wissel dan vaak af en dan blijft er weer iets voor een tijdje liggen.

Dat betekend dat ik nog veel heb liggen ........dat ik later weer oppak.

Tenslotte komt het allemaal af  :-)))




2 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed gedaan! En goed idee om er met kruissteek nog wat bij te borduren, ziet er net écht uit ;-) haha
En ja, ik heb ook vaak weer andere ideeën, waardoor ik het ene laat liggen.
Creatief zijn is vermoeiend soms hé :-)
Vele groetjes en succes nog met een 4de sok?
Sigrid

creatievepassie zei

Dank je wel,ik ben met de vierde sok bezig ....heb ik ze vast klaar liggen voor de winter...
Eigenlijk een beetje gek hè nu het zo warm is....

Mijn hoofd zit inderdaad vol en zeker vermoeiend, en ben soms wel eens afwezig.
Maar dat hoort bij de creativiteit zeggen ze .

Groetjes Edith