Translate

zaterdag 20 augustus 2016

Vlinders

O jee wat kan ik genieten van het maken van deze foto's.

En wat zijn de kleuren van de vlinders dit jaar weer anders.


Zo bijzonder de schakering van kleur.

Ik heb ze nog nooit zo donker gezien  en ze zijn vele male kleiner dan andere jaren.

Sommige lijken gewoon wel koper van kleur en andere weer volop kleur .

Van het zelfde soort is de ene klein en de ander weer heel groot .

Dan slaat bij mij de verwondering toe ......hoe kan zo iets?


Hier schijnen weer rood oranje  tinten doorheen.

Kijk met me mee en geniet van dit bijzonder
natuurverschijnsel.


Hier zie je weer volop kleur zo mooi al die verschillende kleuren .

En ik vind het zo bijzonder dat je dit gewoon weer kan vast leggen op een plaatje en dan er voor altijd van kan genieten.


Zodat deze vlinder met z'n korte leventje voor eeuwig word vastgelegd .
Hier weer andere kleuren zo ik ze gewend ben van andere jaren.




 Wat zijn ze toch mooi.

           Ik gebruik de foto's ook vaak voor bij mijn gedichten te plaatsen.

Ik hoop dat iedereen er net zo van kan genieten van deze mooie beeldige plaatjes als ik..




Ik wens iedereen een heel fijn weekend ....

Liefs Edith

Geen opmerkingen: