Translate

zondag 15 januari 2017

Tas in tas in tasssssss

Hier een tas die heel veel verschillende mogelijkheden heeft  en waar ik je een paar van laat zien.

Gemaakt met een tunische  haaksteek..........


Hier zie je dat ik van binnen uit een hele strook heb gebreid met verschillend kleuren grijs maar ook verschillende steken .
Als laatste heb ik een gaatjes toer gedaan waar ik een koortje doorheen heb getrokken  die als sluiting funcioneert zodat je je spulletjes kan afdekken.
Nu trek ik diezelfde strook over de tas en duw de gehele tas binnenste buiten zodat de  strook eroverheen gaat.
Trek daarna de koort aan zoals je op de volgende foto kunt zien en sluit deze.
De strook  van binnen uitgezien
Hier trek ik twee koortjes van binnen uit aan en dan verandert de zelfde tas weer tot een heel ander model.

En aan de zijkant heb ik een vakje voor een telefoon gemaakt die  ik met klittenband afsluit.

Geen opmerkingen: