Translate

vrijdag 7 april 2017

Setje voor scrub. .........

Dit setje, gemaakt van puur katoen.

Een mandje, washandje en een lange strook om je te scrubben.


Washandje is  dubbel zijdig .......in de opening kan je de geraspte zeep doen en afsluiten en tevens is de katoen wat ruw zodat je je huid mooi glad scrubt.

Voor de dubbele
opening heb ik een stukje klittenband bevestigd  voor het afsluiten zodat de zeep op zijn plaats blijft.
 Ook heb ik er een scrubt bij gemaakt op basis van zeezout en lavendel .

De  olijfzeep, dat zijn meestal  grote brokken.
Ik heb hier een beetje geraspt voor in het mandje zodat ik een kleine voorraad heb.
En die ik natuurlijk gebruik om in mijn dubbel zijdige washandje te doen.......
























O ja in de houten letters heb ik een heel klein gaat geboord zodat ik dit aan het mandje kon bevestigen.

Geen opmerkingen: