Translate

zondag 20 augustus 2017

Gebreid woonkleed

Dit woonkleed heb ik gebreid met een dubbel katoen garen.

En is veel te groot uitgevallen .

Ja, je zou zeggen dan brei je toch eerst een proeflapje.
Dat had ik dus beter wel kunnen doen maar te ongeduldig en direct beginnen.

Na zo'n 20 toeren kreeg ik echter al gauw het gevoel dit komt niet goed.

Maar toch doorzetten en het eindresultaat is dan dat het kleed dus veel te groot was.....
Ja en nu....... uithalen was geen optie.
Dus moest ik iets bedenken .
Had nog ergens een oud gordijn liggen (in de zelfde kleur).
Heb daarvan wat stroken gescheurd en een stuk van het kleed afgekipt (ja ik heb hier natuurlijk eerst een zigzag steek tussen genaaid ).
De stroken er netjes aan genaaid en walla hier is mijn woonkleed dan toch ietsje anders dan ik mijn hoofd had .
Maar ik ben tevreden met het eindresultaat.
En ja..... wat ik met de overgebleven stukken doe laat ik je in mijn volgende blog zien.

Geen opmerkingen: