Translate

maandag 18 september 2017

Een loop en mofjes

Het is regenachtig weer dan is het weer tijd om te breien..... toch .....dan sla ik wel eens door in te.....



Ik wil dan even zien hoe de steek wordt of hoe het garen wat ik gebruik uitvalt .
Ja en dan ben je ineens met heel veel dingen tegelijk bezig.

Maar vind het zo heerlijk de warmte van de kachel..... kop koffie ....mijn breiwerkje ......en dan hoor je de regen en wind .....heb al echt een herfst gevoel.

Dus ik ben me aan het voorbereiden voor het gure weer.

Of ik nog niets heb  wordt  er dan gevraagd  ....  uuuu..... niet die kleur of dat patroontje of model....... haha blijf het gewoon leuk vinden...

Een loop met mofjes. ........kwam de loop op internet tegen met een gratis patroon heb er zelf bijpassende mofjes bij gemaakt.
Deze is af maar het volgende ligt al weer te wachten dus ik ga weer gauw verder .
Tot ziens in het volgende  blog bericht.☺

Geen opmerkingen: