Translate

maandag 26 maart 2018

De kleur geel,

Zo'n 40 jaar geleden haakte ik dit patroon van deze omslagdoek in het zwart....uit een heel oud handwerk boekje .
Nu heb ik nog steeds die omslagdoek en word nog veelvuldig gebruikt..

Ik heb deze nu na gehaakt in de kleur geel.

De kleur geel.....is voor mij .....mooi,prachtig en helemaal geweldig .
Voor een ander is deze kleur weer.....lelijk,heftig en gedurfd.

Waar mij de kleur geel aan doet denken is(aan de dag en nacht)
de zon ,maan en de sterren.
Aan de vele bloemen met de kleur geel.
Maar ook aan warmte en kracht.
Ook is de kleur samen met koningsblauw helemaal geweldig.
Voor mij werkt deze kleur als een soort aan trekking's kracht.

Deze kleur geel is zeker heftig,gedurfd en gewaagd.
Maar voor mij...zo mooi prachtig en geweldig

 





Geen opmerkingen: