Translate

donderdag 10 december 2015

Gehaakte kleedjes.

Mijn gehaakte kleedjes ....

Hier laat ik zien wat ik er mee heb gedaan.


Heb twee  kleedjes samen gehaakt en een klein stukje open gelaten.

Aan de ene kant een extra bloem op gehaakt en rondom een extra boogjesrand.

Hier boven heb ik een net tasje die ik aan de kleedjes heb vast gehaakt en zo naar binnen kan duwen  en dan  niet zichtbaar is.   



Als ik de witte kant naar beneden trek heb ik een mandje.


Hier doe ik het  witte kant naar binnen en dan heb ik een grijs mandje het koortje benut ik hier door het aan te trekken zodat het stevig blijft staan.










De mandjes die je hier boven ziet kan ik gebruiken om ook weer in het gehaakte mandje te zetten en zijn afzonderlijk van elkaar te gebruiken en ook weer twee
kanten te gebruiken..

Hier heb ik het koord helemaal aangetrokken en lijkt het op een buideltje...

Het hengsel wat je ziet heb ik van een oude tas en laat het hier uitsteken en gebruik het als een handvat






Hieronder zie je dat ik van een kleedje een portemonneetje  heb gemaakt .
Het kleedje heb ik eerst op een stukje kant gestikt en toen aan de sluiting bevestigt..


Geen opmerkingen: