Translate

maandag 25 september 2017

Wafels met bessensaus en slagroom.

Wat ik aan het doen ben werd me gevraagd....Ha  wat ik aan het doen was .......

LEKKEREWAFELSMAKEN.....En nu aanvallen.

  VOOR JULLIE HEB IK HIER HET RECEPT.
>>>>>

Benodigheden: 300gr meel,
                                               75  gr suiker (basterd)
                                     10gr  bakpoeder,
                         2 eieren,
                                                                                  100gr boter,......(ik heb er roomboter  in),
                              500ml melk
               
1-Meng de bloem  met de suiker,bakpoeder en zout in 
2-Roer de eieren er doorheen.
3-Smelt de boter en voeg deze  toe aan het mengsel en.......roer.
4-Voeg  ten slotte  de melk toe en meng dit goed.
5-Voeg nu het beslag in een wafelijzer ......en bak deze.

Je kunt er  naar eigen wens van alles er op doen.......ik heb er bessen saus met  slagroom op   gedaan.
ENDATWASLEKKER 
En net als  de pannekoeken  de eerste mislukt altijd

Dit overheerlijke recept heb ik van Internet af.

Geen opmerkingen: