Translate

woensdag 27 september 2017

Sjaal+sjaal+sjaal+sjaal.......


Bij al de sjaals heb ik mijn creatieve fantasie zijn gang laten gaan.
Soms denk ik zou het niet te zijn.......maar dit geeft ook aan wie ik ben en wie ik mag zijn.
Ik ben iemand die  veel van kleur en afwisseling houd die ik in al mijn creaties  laat zien.
Ik geniet van het maken alleen al en wil de wereld hiervan mee laten genieten.

Bij deze  sjaal heb ik alle kleuren groen gebruikt en in ribbels gebreid (dat zijn alle toeren rechts  breien) maar ook van verschillende materialen wat een ontzettend leuk effect geeft...
Heel fijn om te dragen.


Heb overal kleine beetjes van gebruikt en verbonden met een magische  knoop zodat ik gewoon door kon breien .
En ben heel blij met het eindresultaat hiervan.
Hieronder zie je een sjaal die ik eerst gebreid heb met een boordsteek  en heb hier later aan beide zijden sliertjes gehaakt..................... wat  heel grappig lijkt


Voor deze sjaal  heb ik drie kleuren  gebruikt zodat de vlecht goed tot zijn recht komt als afwerking heb ik hier aan de uiteinde  pompoenen bevestigd.
De lange stroken zijn in boord patroon gebreid


En tenslotte een gehaakte sjaal van allemaal stokjes het gedraaide effect komt door dat ik in de tweede toer flink  gemeerderd heb en  over deze steken een aantal toeren gehaakt.

De kronkel krijg je van de meerdering
Hiervan heb ik twee dezelfde stroken gehaakt en in twee kleuren zodat je het effect goed kan zien....

O ja de stroken heb ik inelkaar  gedraaid zodat het één  geheel lijkt.

Geen opmerkingen: